Ja esi Amigo pieslēguma lietotājs, Tev ir pieejams konferences zvans.
Konferences zvana darbība
Konferences zvans ir savienojums vienlaikus ar vairākiem, līdz pat pieciem, sarunas dalībniekiem. Ja paredzams, ka konferences laikā ar kādu tās dalībnieku būs nepieciešams parunāties arī citiem nedzirdot, tad jāiegaumē, kurš no visiem secīgi piesaistītajiem sarunas dalībniekiem bija šis cilvēks.
Konferences zvana pieslēgšana
Slēdzot jaunu Līgumu, pakalpojumi tiek pieslēgti automātiski. Pēc tam tos var atslēgt un pieslēgt atkārtoti, uzrakstot attiecīgu iesniegumu.
Pakalpojumam nav pieslēgšanas un abonēšanas maksas.
Der zināt!
- Atsevišķiem vecākās paaudzes tālruņa aparātiem nav konferences zvana iespējas.
- Lai pieslēgtu pakalpojumu Konferences zvans, ir jābūt pieslēgtam arī pakalpojumam Līdzsavienojums.
- Pakalpojums nav pieejams, atrodoties ārzemēs.
- Ikvienam Amigo klientam ir saistoši Amigo pakalpojumu godīgas lietošanas principi.
Ikvienam Amigo klientam ir iespēja izmantot Mobilā satura pakalpojumus un Mobilā maksājuma priekšrocības.
Pirms Amigo pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar Amigo sniegto personas datu apstrādes informāciju. Amigo kā datu pārzinis šiem
jautājumiem velta vislielāko vērību. Amigo sniegto pakalpojumu ietvaros
personas datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika
periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu
prasībām. Pakalpojuma "Konferences zvans" ietvaros var tikt apstrādāti
pamatdati, piemēram, vārds, uzvārds, pieslēguma numurs u.c., kā arī
noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā
informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma
izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un
pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo
aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais Amigo pakalpojums
un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir
priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai
pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem
datiem Amigo klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās
tiesības. Plašāka informācija par Amigo īstenoto personas datu
aizsardzību un personu tiesībām datu apstrādes jomā pieejama Amigo privātuma politikā.