Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

Zvanu
centrs
807 00000
Pakalpojumi  

Mobilais saturs

Kas ir mobilā satura pakalpojumi?

Mobilā satura pakalpojumus nodrošina dažādi satura sniedzēji, un šos pakalpojumus var iegādāties ar īsziņas vai zvana palīdzību, kā arī piesakoties internetā. Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai Tev kā lietotājam tiktu sniegta pilnīga un skaidra informācija par pakalpojumu, piemēram, pakalpojuma apraksts un maksa, pieteikšanās un atteikšanās kārtība, kontaktinformācija.

Lai aizsargātu Tavas intereses, Latvijas mobilo sakaru operatori ir izstrādājuši mobilā satura pakalpojumu kodeksu – tas paredz, ka satura nodrošinātājiem ir pienākums ievērot vienotus mobilā satura pakalpojumu sniegšanas principus.

 Iepazīsties ar Mobilā satura pakalpojumu kodeksu.

Kā varu noskaidrot, kādi mobilā satura pakalpojumi ir izmantoti?

Lūdzu, sazinies ar konkrēto mobilā satura nodrošinātāju.

Kā varu atteikties no pakalpojuma, par kuru regulāri tiek ieturēta maksa?

Iesakām precizēt atteikšanās kārtību, sazinoties ar konkrēto pakalpojuma sniedzēju. Gadījumā, ja uz mobilā satura pakalpojumu esi pieteicies ar īsziņas palīdzību vai mājas lapā, no abonēšanas var atteikties, nosūtot īsziņu. Sūti STOP uz to numuru, no kura Tev pienāk pakalpojuma īsziņas, vai arī uz kuru biji pieteicies pakalpojuma saņemšanai. Pievērs uzmanību, ka atteikšanās no konkrētā pakalpojuma saņemšanas neatceļ citu mobilā satura pakalpojumu saņemšanu, ja esi tādiem pieteicies.

Kā varu atteikties no visu mobilā satura pakalpojumu saņemšanas?

No visu mobilā satura pakalpojumu turpmākas saņemšanas vari atteikties, zvanot uz info tālruni 807 00000 un nosaucot savu personas kodu.

Savukārt, ja gribēsi pieslēgt atpakaļ kādu no atslēgtajiem paaugstinātas maksas pakalpojumiem, Tev būs jādodas uz klientu apkalpošanas centru Trodeks un jāizpilda iesniegums.

Pievērs uzmanību, ka, atsakoties no visiem mobilā satura pakalpojumiem, Tu liedz arī svarīgas un noderīgas informācijas saņemšanas iespēju. Ja vēlies pilnībā kontrolēt pakalpojumu izmaksas, iesakām izvēlēties Amigo priekšapmaksas karti.

Cik jāmaksā par mobilā satura pakalpojumiem?

Mobilā satura pakalpojumi var būt par standarta vai paaugstinātu maksu – to nosaka satura nodrošinātājs. Maksu par pakalpojumu tā sniedzējs parasti norāda pakalpojuma reklāmā, piemēram, interneta vietnēs vai presē. Ja esi izvēlējies abonēšanu, Tu reizi dienā, nedēļā vai mēnesī saņemsi izvēlēto pakalpojumu, par katru saņemto īsziņu maksājot satura nodrošinātāja noteikto maksu.

Cik maksās īsziņas nosūtīšana uz paaugstinātas maksas pakalpojuma numuru?

Maksa par īsziņas nosūtīšanu uz pakalpojuma numuru būs saskaņā ar Tavu tarifu plānu.

Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos internetā?

Maksu par pieteikšanos pakalpojumam internetā aprēķina atbilstoši tam, kādu Internets telefonā veidu Tu lieto.

Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos, veicot zvanu?

Maksu par zvanu nosaka pakalpojuma sniedzējs, un tā ir atkarīga no konkrētā numura, uz kuru zvani.
Lūdzu, iepazīsties ar zvanu izmaksām!

Kā rīkoties, ja neesmu neko abonējis vai pasūtījis, tomēr rēķinā parādās aprēķināta maksa?

Iespējams, Tu esi devis piekrišanu pakalpojuma saņemšanai kādā citā veidā, piem., nosūtot e-pastu vai zvanot pakalpojuma nodrošinātājiem, tādēļ, lūdzu, pārliecinies par to!
Var gadīties, ka esi atstājis savu telefonu bez uzraudzības un kāds ir pieteicies paaugstinātas maksas pakalpojumu saņemšanai bez Tavas atļaujas. Lai noskaidrotu, kas tieši ir noticis, noteikti sazinies ar konkrēto mobilā satura piegādātāju.



Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!