Zvanu
centrs
807 00000
Pakalpojumi  

Mobilais saturs

Kas ir mobilā satura pakalpojumi?

Mobilā satura pakalpojumus nodrošina dažādi satura sniedzēji, un šos pakalpojumus var iegādāties ar īsziņas vai zvana palīdzību, kā arī piesakoties internetā. Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai Tev kā lietotājam tiktu sniegta pilnīga un skaidra informācija par pakalpojumu, piemēram, pakalpojuma apraksts un maksa, pieteikšanās un atteikšanās kārtība, kontaktinformācija.

Lai aizsargātu Tavas intereses, Latvijas mobilo sakaru operatori ir izstrādājuši mobilā satura pakalpojumu kodeksu – tas paredz, ka satura nodrošinātājiem ir pienākums ievērot vienotus mobilā satura pakalpojumu sniegšanas principus.

 Iepazīsties ar Mobilā satura pakalpojumu kodeksu.

Kā varu noskaidrot, kādi mobilā satura pakalpojumi ir izmantoti?

Lūdzu, sazinies ar konkrēto mobilā satura nodrošinātāju.

Kā varu atteikties no pakalpojuma, par kuru regulāri tiek ieturēta maksa?

Iesakām precizēt atteikšanās kārtību, sazinoties ar konkrēto pakalpojuma sniedzēju. Gadījumā, ja uz mobilā satura pakalpojumu esi pieteicies ar īsziņas palīdzību vai mājas lapā, no abonēšanas var atteikties, nosūtot īsziņu. Sūti STOP uz to numuru, no kura Tev pienāk pakalpojuma īsziņas, vai arī uz kuru biji pieteicies pakalpojuma saņemšanai. Pievērs uzmanību, ka atteikšanās no konkrētā pakalpojuma saņemšanas neatceļ citu mobilā satura pakalpojumu saņemšanu, ja esi tādiem pieteicies.

Kā varu atteikties no visu mobilā satura pakalpojumu saņemšanas?

No visu mobilā satura pakalpojumu turpmākas saņemšanas vari atteikties, zvanot uz info tālruni 807 00000 un nosaucot savu personas kodu.

Savukārt, ja gribēsi pieslēgt atpakaļ kādu no atslēgtajiem paaugstinātas maksas pakalpojumiem, Tev būs jādodas uz Amigo klientu apkalpošanas centru un jāizpilda iesniegums.

Pievērs uzmanību, ka, atsakoties no visiem mobilā satura pakalpojumiem, Tu liedz arī svarīgas un noderīgas informācijas saņemšanas iespēju. Ja vēlies pilnībā kontrolēt pakalpojumu izmaksas, iesakām izvēlēties Amigo priekšapmaksas karti.

Cik jāmaksā par mobilā satura pakalpojumiem?

Mobilā satura pakalpojumi var būt par standarta vai paaugstinātu maksu – to nosaka satura nodrošinātājs. Maksu par pakalpojumu tā sniedzējs parasti norāda pakalpojuma reklāmā, piemēram, interneta vietnēs vai presē. Ja esi izvēlējies abonēšanu, Tu reizi dienā, nedēļā vai mēnesī saņemsi izvēlēto pakalpojumu, par katru saņemto īsziņu maksājot satura nodrošinātāja noteikto maksu.

Cik maksās īsziņas nosūtīšana uz paaugstinātas maksas pakalpojuma numuru?

Maksa par īsziņas nosūtīšanu uz pakalpojuma numuru būs saskaņā ar Tavu tarifu plānu.

Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos internetā?

Maksu par pieteikšanos pakalpojumam internetā aprēķina atbilstoši tam, kādu Internets telefonā veidu Tu lieto.

Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos, veicot zvanu?

Maksu par zvanu nosaka pakalpojuma sniedzējs, un tā ir atkarīga no konkrētā numura, uz kuru zvani.
Lūdzu, iepazīsties ar zvanu izmaksām!

Kā rīkoties, ja neesmu neko abonējis vai pasūtījis, tomēr rēķinā parādās aprēķināta maksa?

Iespējams, Tu esi devis piekrišanu pakalpojuma saņemšanai kādā citā veidā, piem., nosūtot e-pastu vai zvanot pakalpojuma nodrošinātājiem, tādēļ, lūdzu, pārliecinies par to!
Var gadīties, ka esi atstājis savu telefonu bez uzraudzības un kāds ir pieteicies paaugstinātas maksas pakalpojumu saņemšanai bez Tavas atļaujas. Lai noskaidrotu, kas tieši ir noticis, noteikti sazinies ar konkrēto mobilā satura piegādātāju.



Svarīgi zināt!
Lūdzu, pārliecinies par pakalpojuma maksu, pirms veic tā iegādi!

Ikvienam Amigo klientam ir saistoši Amigo pakalpojumu godīgas lietošanas principi.
Ikvienam Amigo klientam ir iespēja izmantot Mobilā satura pakalpojumus un Mobilā maksājuma priekšrocības.
Pirms Amigo pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar Amigo sniegto personas datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko MOBILĀ SATURA pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic pats Amigo sadarbības partneris, lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. Amigo kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. Amigo sniegto pakalpojumu ietvaros personas datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Mobilā satura pakalpojumu ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, vārds, uzvārds, pieslēguma numurs u.c., kā arī noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais Amigo pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem Amigo klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par Amigo īstenoto personas datu aizsardzību un personu tiesībām datu apstrādes jomā pieejama Amigo privātuma politikā.




Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!