Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

Zvanu
centrs
807 00000
Apmaksā  

Norēķini


Rēķini par Amigo pēcapmaksas pakalpojumiem pa pastu tiek izsūtīti katra mēneša sākumā, no 10. līdz 15. datumam.

Rēķina saņemšanas iespējas:

  • Pa e-pastu
    Saņem ikmēneša rēķinu e-pastā bez maksas! Lai pieteiktos, sūti īsziņu ar savu e-pasta adresi uz numuru 1632.

    PIEMĒRS: janis.kalnins@inbox.lv uz 1632.

  • Pa pastu
    Saņem ikmēneša rēķinu pa pastu par 0,54 € mēnesī. Lai pieteiktos, sūti savu pasta adresi uz info@amigo.lv ar piebildi „Vēlos saņemt Amigo ikmēneša rēķinu pa pastu”.
  • Īsziņā
    Papildus izvēlētajam rēķina piegādes veidam (pa e-pastu vai pa pastu) saņem ikmēneša rēķina numuru un apmaksas summu bezmaksas īsziņā un apmaksā to sev ērtākajā veidā.

 

Lai saņemtu informāciju par katru jauno izrakstīto ikmēneša rēķinu, sūti īsziņu RR uz 1699.

Lai saņemtu informāciju par pēdējo izrakstīto rēķinu, sūti īsziņu R uz 1699.


Rēķinu apmaksa

Ikmēneša rēķina apmaksa ir jāveic 10 dienu laikā no rēķina izrakstīšanas brīža. Ja kavēsi rēķina apmaksu, ZetCOM izsūtīs atgādinājuma īsziņu vai brīdinājumu par neapmaksāto rēķinu.
 
Norēķinoties par Amigo pēcapmaksas pakalpojumiem, ir nepieciešams norādīt rēķina numuru vai Amigo pēcapmaksas pieslēguma numuru, kā arī ZetCOM bankas konta numuru:
  • Swedbank: LV85HABA0551020669187;
  • Citadele: LV78PARX0005885900001; 
  • SEB banka: LV86UNLA0050006218458;
  • Nordea banka - LV68NDEA0000083473939

Rēķinu apmaksu var veikt:
  • bankās, to filiālēs un norēķinu grupās, internetbankās (attiecīgie pakalpojumu veidi ir pieejami saskaņā ar izvēlētās bankas piedāvājumu);
  • Latvijas Pasta nodaļās (maksas pakalpojums);
  • Amigo klientu centros.
    Komisija par Amigo rēķina apmaksu, avansa maksājumu vai cita veida maksājumu Amigo klientu centros ir 1.00 € ar PVN. Samaksu iespējams veikt ar norēķinu karti vai skaidrā naudā;
  • visos Maxima veikalos (maksas pakalpojums);
  •  Narvesen tirdzniecības vietās (maksas pakalpojums);
  • RunPay terminālos (maksas pakalpojums);
  • Rekini.lv.
 
Der zināt!
  • Amigo pēcapmaksas klientiem ir iespēja saņemt detalizētu rēķina pārskatu. Tajā ir iekļauta informācija par pakalpojumiem (sarunas, īsziņas, internets u.tml.) kas ir izmantoti attiecīgajā norēķinu periodā un cik tas ir maksājis. Detalizēto rēķina pārskatu ikviens pēcapmaksas klients var saņemt bez maksas.
    Ja vēlies saņemt detalizēto rēķina pārskatu, dodies uz jebkuru Amigo vai Trodeks klientu centru un uzraksti iesniegumu. Parakstītu iesniegumu vari atsūtīt arī pa faksu 67860236 vai ieskanētā veidā uz info@amigo.lv. Turpmāk detalizēto rēķina pārskatu saņemsi kopā ar ikmēneša rēķinu.
    Parakstīts iesniegums būs nepieciešams arī tad, ja vēlēsies atteikties no pārskata saņemšanas.
    Summas par izmantotajiem pakalpojumiem pārskatā norādītas ar precizitāti līdz četriem cipariem aiz komata un bez PVN.
  • Rēķina nesaņemšanas gadījumā, lūdzam zvanīt uz Amigo informatīvo tālruni 80700000, lai precizētu rēķina piegādes adresi.
  • Ja neesi saņēmis rēķinu, tas neatbrīvo Tevi no pienākuma savlaicīgi apmaksāt rēķinu.Tev ir tiesības pieprasīt bez maksas izsniegt vēl vienu rēķina eksemplāru. Ja Tu neveic apmaksu rēķinā norādītajā termiņā un apjomā, ZetCOM ir tiesības pieprasīt līgumsodu 0,5% apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu. Līgumsoda summa tiek iekļauta nākamajos rēķinos. Norādītā līgumsoda apmērs nepārsniedz pamatparāda apmēru. Pēc AMIGO Pakalpojuma līguma izbeigšanas līgumsoda aprēķināšana tiek pārtraukta. Vienlaicīgi ZetCOM ir tiesības normatīvajos aktos noteiktā kārtībā pārtraukt Pakalpojumu sniegšanu un/vai izbeigt Līgumu, kā arī nodot informāciju par parādu un Abonentu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā reģistrētām parādnieku un kredītvēstures datu bāzēm.  Ja ir radusies situācija, ka AMIGO rēķins nevar tikt apmaksāts norādītajā termiņā, aicinām jau savlaicīgi, neatstājot uz pēdējo brīdi, sazināties ar AMIGO. AMIGO izvērtē katru gadījumu un katru klienta rakstveida iesniegumu individuāli, lai rastu atbilstošāko situācijas risinājumu.



Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!