Zvanu
centrs
807 00000
 
Palīdzība
Dzintara dziesmas Dzintara dziesmas Amigo ģimene
 

Palīdzība


Kādi ir Interneta parametri?

Lai varētu sērfot internetā, telefonā jābūt uzstādītiem Amigo mobilā interneta parametriem. Vairumam telefonu Amigo mobilā interneta parametru uzstādīšana nav nepieciešama – tā notiek automātiski brīdī, kad telefonā ievieto Amigo SIM karti. Taču ir arī vecāki telefonu modeļi, kuriem parametru uzstādīšana nenotiek automātiski. Ja esi pieslēdzis Internets telefonā pakalpojumu, taču internets nestrādā, tad, visticamāk, ka parametru uzstādīšana nav notikusi automātiski.


Lai uzstādītu Amigo mobilā interneta parametrus savā telefonā, sūti īsziņu PG uz numuru 1688. Atbildes īsziņā saņemsi interneta parametrus. Saglabā tos un aktivizē, izslēdz un ieslēdz tālruni, un lieto internetu! Ja atbildes īsziņā saņem informāciju, ka tālrunis nenodrošina parametru saņemšanu īsziņas formā, tad sameklē tālruņa lietošanas instrukciju un patstāvīgi tālrunī ievadi zemāk tabulā redzamos Amigo mobilā interneta parametrus. 


Amigo mobilā interneta parametri

Interneta pieejas punkts (APN)internet.lmt.lv
Lietotāja vārds (Username)/tukšs/
Parole (Password)/tukšs/
Kādi ir MMS parametri?

 Lai saņemtu MMS parametrus īsziņas veidā, sūti komandu MMSP uz 1688.

Ja mobilais tālrunis nenodrošina parametru saņemšanu īsziņas veidā, tad parametru konfigurācija Tev jāveic patstāvīgi - pie ziņu uzstādījumiem.

Amigo MMS parametri:

MMSC URL http://mmsc.lmt.lv/mmsc
IP adrese (WAP Gateway)212.093.097.201
GPRS datu pārraides piekļuves punkts (APN)mms.lmt.lv
Datu nesējs GPRS

 

Ievēro!

MMS parametri atšķirībā no GPRS parametriem nav jāsaglabā pie interneta (WAP pārlūka iestatījumiem), bet gan pie ziņojumu (multivides ziņojumu) iestatījumiem.

 

 
















Bezmaksas informatīvais tālrunis 1633

Zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 1633, Tu vari noskaidrot avansa atlikumu un termiņus, papildināt avansu un nomainīt bezmaksas informatīvā tālruņa 1633 atskaņošanas valodu.


Noskaidro atlikumu

Tu vari noskaidrot Amigo kartes avansa atlikumu un kartes termiņus, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 1633. Lai noklausītos automātiskā atbildētāja paziņojumu par kartes termiņiem, nospied taustiņu 1.
Ja vēlies informāciju par kartes avansa atlikumu un termiņiem saņemt īsziņā, nosūti SMS ar i uz 1633.


Papildini

Lai papildinātu Amigo kartes avansu, zvani uz bezmaksas informatīvo tālruni 1633, spied taustiņu 2 un noklausies automātiskā atbildētāja norādījumus.


Nomaini valodu

Lai izvēlētos valodu 1633 automātiskajiem balss paziņojumiem, piezvani uz bezmaksas informatīvo tālruni 1633 un uzmanīgi noklausies automātiskā atbildētāja norādījumus - nospied taustiņu 3 un izvēlies vēlamo valodu turpmākajiem automātiskā atbildētāja paziņojumiem:
  • 1 taustiņš - ja vēlies latviešu valodu;
  • 2 taustiņš - ja vēlies krievu valodu;
  • 3 taustiņš - ja vēlies angļu valodu.

Ielāgo! 

Ja Tavai Amigo kartei beidzies lietošanas termiņš, Tu vari to atjaunot 3 mēnešu laikā, piezvanot uz Amigo informatīvo tālruni 26200000 un nosaucot Amigo numuru un oriģinālo PIN 1 kodu.











Kas ir PIN kods?
Tavu Amigo karti no „nelabvēļiem" pasargās PIN 1 koda lietošana. Atceries savu PIN 1 kodu un neizpaud to citiem! 
PIN 1 kods ir norādīts uz plastikāta kartes, kurā iestiprināta Amigo SIM karte, un tas ir jāievada, pirmo reizi ievietojot Amigo karti tālrunī, kā arī turpmāk, kad ieslēgsi tālruni.

PIN 1 koda maiņa
Ja vēlies nomainīt savu PIN 1 kodu, izmanto šādu taustiņu kombināciju: 
 *  *  0  4  *  vecais PIN *  jaunais PIN *  atkārtot jauno PIN # 

Bloķēts PIN 1 kods
Ja PIN 1 kods 3 reizes tiek ievadīts nepareizi, SIM karte tiek bloķēta. Atbloķēt SIM karti var, ievadot 8 zīmju PUK kodu.
Ja PUK kods 10 reizes tiek ievadīts nepareizi, SIM karte tiek bloķēta neatgriezeniski.
Ievēro!
Saglabā plastikāta karti vai kodu lapiņu ar saviem oriģinālajiem PIN un PUK kodiem, jo tie Tev var noderēt dažādu pakalpojumu izmantošanai!
Kāds ir īsziņu centra numurs?
Ja Tev neizdodas nosūtīt īsziņas, pārbaudi vai mobilajā tālrunī pareizi saglabāts īsziņu centra numurs. Īsziņu centra numuram jābūt ievadītam pie īsziņu iestatījumiem šādi +37129202020.

Piemēram:

Nokia
Izvēlne – Īsziņas – Ziņu uzstādījumi – Ziņu centri
SonyEricssonSMS sūtīšana – Iestatījumi – Īsziņas – Servisa centrs
Siemens Izvēlne – Īsziņas – Ziņu iestatījumi – SMS profile – Mainīt iestatījumus – Pakalpojumu centrs
Samsung
Īsziņas – Iestatījumi – SMS – sūtīšanas iestatījumi – SMS servisa centrs
LG Izvēlne – Ziņojumi – Iestatījumi – Teksta ziņojumi – SMS centrs 



       
   
  
 
    

 













Kas ir īsziņa par nesaņemtu zvanu?

 

Kā darbojas īsziņa par nesaņemtu zvanu?

 

Brīdī, kad Tavs tālrunis ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas, balss paziņojums zvanītāju informē, ka Tev pašlaik nevar piezvanīt. Ja zvanītājs vēlas, lai Tev tiktu nosūtīta viņa apmaksāta īsziņa, viņam jāsagaida signāls pēc paziņojuma atskaņošanas.
Pēc tālruņa ieslēgšanas Tu saņemsi vienu vai vairākas īsziņas ar informāciju par katru nesaņemto zvanu:

  • datums, kurā tika veikts zvans;
  • zvanītāja numurs;
  •  zvana laiks.

Kā pieslēgt īsziņas par nesaņemtajiem zvaniem?

Lai aktivizētu pakalpojumu, sūti īsziņu ar atbilstošo komandu uz servisa kodu 1688:

  • LJ - paziņojums tiks atskaņots latviešu valodā;
  • KJ - paziņojums tiks atskaņots krievu valodā;
  • AJ - paziņojums tiks atskaņots angļu valodā.

Pēc īsziņas komandas (LJ, KJ, AJ) nosūtīšanas saņemsi apstiprinājuma īsziņu par to, ka pakalpojums pieslēgts. Turpmāk šis pakalpojums darbosies ikreiz, kad Tavs tālrunis būs izslēgts vai atradīsies ārpus uztveršanas zonas.

 

Kā atslēgt īsziņas par nesaņemtajiem zvaniem?

Lai atteiktos no pakalpojuma, sūti īsziņu komandu N uz servisa kodu 1688.

Ielāgo!
Gadījumā, ja Tavai Amigo kartei ir beidzies avansa derīguma vai lietošanas termiņš, īsziņas par nesaņemtajiem zvaniem netiks nosūtītas.
Ja vēlies saņemt īsziņas arī par zvaniem, kas pienākuši brīdī, kad Tavs tālrunis neatbild vai ir aizņemts, tad pēc pakalpojuma aktivizēšanas nepieciešams uzstādīt nosacījuma pāradresāciju.

Cik maksā īsziņas par nesaņemtajiem zvaniem?

Tev:

  • pakalpojuma aktivizēšana vai atslēgšana maksā standarta īsziņas cenu;
  • par īsziņām, ko saņemsi, Tev nebūs jāmaksā.

Zvanītājam:

  • būs jāmaksā par paziņojuma daļu pēc signāla atskaņošanas;
  • ja uz numuru, kas aktivizējis pakalpojumu, zvana Amigo kartes lietotājs un sagaida signālu, tiek ieturēta samaksa par signāla atskaņošanas laiku.

Par citu operatoru pieslēguma tarifiem, kas tiek aprēķināti, zvanot uz numuru, kuram aktivizēts pakalpojums, lūdzam interesēties pie attiecīgā operatora.



Kā var nosūtīt īsziņu uz e-pastu?
Lai nosūtītu īsziņu no sava telefona uz e-pastu,  raksti īsziņu, norādot: saņēmēja e-pasta adresi vai atbilstošu saīsinājumu un atdalošo simbolu # vai *; vēstules tēmu (nav obligāti); ziņas tekstu.

Piemēram: demo@amigo.lv # sveiciens # Sveiciens jubileja! Lai veseliba un lustiga dzivosana!

Īsziņu nosūti uz servisa kodu 29307303.
Ielāgo!
  • Uzrādot vairākas e-pasta adreses vai tām atbilstošos saīsinājumus, tās savstarpēji jāatdala ar komatu.
  • Ja Tavs mobilais tālrunis nenodrošina funkciju "saistītās īsziņas", vienas īsziņas maksimālais garums, ieskaitot e-pasta adresi un vēstules tematu (ja tas norādīts), ir 160 zīmes.
  • Ja Tavs mobilais tālrunis nodrošina funkciju  "saistītās īsziņas", Tu varēsi uz e-pastu nosūtīt garāku vēstules tekstu.

 



Kas ir īsziņa par rēķinu?
Īsziņa par rēķinu Amigo pēcapmaksas pieslēguma lietotājiem, sniedz informāciju par rēķina stāvokli.

Lai saņemu Tev nepieciešamo informāciju, sūti īsziņu ar atbilstošo komandu uz servisa kodu 29319999.

Īsziņas komanda Atbildē ietvertā informācija
I
(informācija)
informācija par norunāto summu (Ls ar PVN):
  • sarunu vai īsziņu skaits;
  • pārraidītais un saņemtais GPRS datu pārraides apjoms;
  • summa par sarunām, īsziņām un MMS.
R
(rēķins)
informācija par pēdējo izrakstīto rēķinu un tā stāvokli:
  • pēdējā izrakstītā rēķina numurs;
  • rēķina summa;
  • kopējā summa apmaksai;
  • rēķina apmaksas datums.
RR
(regulārais rēķins)
informācija par katru jauno izrakstīto  ikmēneša rēķinu un tā stāvokli:
  • pēdējā izrakstītā rēķina numurs;
  • rēķina summa;
  • kopējā summa apmaksai;
  • rēķina apmaksas datums.

Kādi ir godīgas lietošanas noteikumi?

ZetCOM pakalpojumi ir paredzēti godīgai izmantošanai atbilstoši  ZetCOM Pakalpojumu līguma noteikumiem, ZetCOM pakalpojumu aprakstiem un lietošanas nosacījumiem, kā arī normatīvajiem aktiem. Ar ZetCOM Pakalpojumu līguma noteikumiem un pakalpojumu aprakstiem var iepazīties mājas lapā, kā arī jebkurā ZetCOM  klientu centrā.

ZetCOM aizsardzība pret krāpniekiem

Lai nodrošinātu augstu aizsardzības līmeni pret krāpšanu un ZetCOM pakalpojumu un numuru prettiesisku izmantošanu, ZetCOM ir ieviesta krāpniecības noteikšanas un novēršanas sistēma. Tā ļauj identificēt klienta netipisku uzvedību, kas var liecināt, ka galiekārta (tālrunis, dators u.c.), pakalpojumi vai numuri tiek izmantoti nepareizi vai ļaunprātīgi – pretēji paredzētajam mērķim vai veidiem, vai arī tiek aizskartas citu lietotāju un ZetCOM intereses.


Piemēri

  • Konstatēta zvanu, ziņojumu, datu pārraides vai citu pakalpojumu izmantošana lietotājiem neraksturīgā veidā, ilgumā vai apjomā.
  • Izmantota pakalpojuma saņemšanas nosacījumiem neatbilstoša galiekārta (piem., telefona vietā izmantots dators, planšete, modems vai rūteris).
  • Lietota galiekārta, kas iepriekš izmantota nelabticīgi labuma gūšanai vai citu prettiesisku darbību veikšanai.
  • Konstatēta pakalpojumu izmantošana pretēji tam paredzētajam mērķim un/vai veidam (piem., reālā laika pakalpojumu un peer to peer izmantošana (piem., programmas mūzikas, filmu u.tml. failu apmaiņai).
  • Pakalpojums, SIM karte un/vai galiekārta izmantota tālākai pakalpojumu sniegšanai vai signāla pārraidei (piem., WiFi portatīvā tīklāja (hotspot) veidošana, datu pārraides tālāka sniegšana trešajām personām vai datu plūsmas novirze vai pārdale vienai vai vairākām iekārtām u.c.).
  • Veikti vai saņemti gari, vienveidīgi, līdzīgi, atkārtoti vai citādi netipiski zvani vai ziņojumi (piem., e-pasti, īsziņas, MMS u.c.).
  • Zvanu vai ziņojumu mērķis nav bijis sazināties.
  • Zvani vai ziņojumi izmantoti reklāmai, komerciālu paziņojumu sūtīšanai vai komercdarbībai.
  • Zvani vai ziņojumi izmantoti labumu gūšanai no ZetCOM vai citu operatoru pakalpojumiem pretēji to lietošanas mērķim – sazināties.

Šajos gadījumos ar Tevi var sazināties ZetCOM pārstāvis, lai pārliecinātos, ka galiekārta tiek lietota labticīgi un ar īpašnieka piekrišanu. Taču var būt arī gadījumi, kad sistēma automātiski vai pēc informācijas saņemšanas no citiem operatoriem ierobežo vai pat pārtrauc noteikta pakalpojuma sniegšanu, lai novērstu pārmērīgu zaudējumu rašanās iespēju, nelabticīgu pakalpojumu vai numuru izmantošanu, kā arī nodrošinātu citu lietotāju interešu aizsardzību.

Šādos gadījumos
ZetCOM neatmaksā klienta samaksāto naudas summu, nepiešķir paredzētos labumus, kā arī liedz iespēju izmantot nelabticīgi iegūtos labumus. Ja pārbaudes laikā apstiprinās, ka, izmantojot pakalpojumus vai numurus, ir pārkāpti normatīvie akti, ZetCOM ir pienākums sadarboties ar uzraudzības iestādēm un sniegt pieprasīto informāciju par personu, kas pieļāvusi pārkāpumus, kā arī pārkāpuma novēršanas, apturēšanas vai izmeklēšanas nolūkā īstenot uzraugošo iestāžu pieņemto lēmumu izpildi.


Ja neesi pārliecināts, vai Tavas darbības
ZetCOM tīklā tiks uzskatītas par netipiskām vai kā citādi var pārkāpt normatīvo aktu prasības, aicinām savlaicīgi sazināties ar ZetCOM, lai saņemtu atbildes uz visiem neskaidrajiem jautājumiem. Tāpat aicinām sazināties ar ZetCOM arī gadījumos, ja attiecīgo ZetCOM pakalpojumu ir paredzēts izmantot no pamatmērķa atšķirīgā veidā.

Kas ir kredītlimits?

Kredītlimits ir Amigo noteikta sākotnējā naudas summa* par pakalpojumiem, kurus parasti var izmantot bez iepriekšējas samaksas. Izmantojot pakalpojumu apjomu, kas pārsniedz kredītlimitu, mēs varam papildus sazināties ar klientu un/vai lūgt iemaksāt avansu. Tomēr vairumā gadījumu tiek nodrošināta iespēja izmantot pilnu klientam nepieciešamo pakalpojumu apjomu bez papildu iemaksas.

Ievēro!
Kredītlimits nav paredzēts klientam savu izmaksu kontrolei, un kredītlimita apjoma sasniegšana neparedz automātisku pakalpojuma pārtraukšanu.

Informāciju par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem mēs saņemam novēloti. Aicinām patstāvīgi sekot līdzi saviem tēriņiem!

*Amigo noteiktais sākotnējais kredītlimits ir 49.80
Kas ir viesabonēšanas izvēles pakalpojumi?

Tā ir iespēja no 01.07.2014. Eiropas Ekonomikas zonas valstīs izvēlēties citu mobilo sakaru operatoru piedāvātos pakalpojumus.

  • Interneta pakalpojumu pārdevēja piedāvātās iespējas var izmantot to ārvalstu operatoru tīklos, kas piedāvā šādu iespēju, izvēloties konkrēto tīklu un sava telefona uzstādījumos nomainot interneta piekļuves punktu uz euinternet.
  • Alternatīvā viesabonēšanas pārdevēja pakalpojumi būs pieejami, tiklīdz kāds no ārvalstu operatoriem izrādīs interesi par šādu pakalpojumu sniegšanu Latvijas iedzīvotājiem un noslēgs atbilstošu sadarbības līgumu.

Amigo neatbild par šo pakalpojumu saturu, kvalitāti, tarifiem, norēķiniem un samaksas kārtību, līguma izpildi un zaudējumiem.

 


Kas ir atteikuma tiesības?
Amigo klientiem – fiziskām personām, kas iegādājas preces vai pakalpojumus nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko vai profesionālo darbību, normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos ir tiesības izmantot atteikuma tiesības, izņemot gadījumus, kad klients dod rīkojumu pieslēgt vai atslēgt kādu pakalpojumu atbilstoši Amigo pakalpojumu līguma noteikumiem. Šāds rīkojums pakalpojuma saņemšanai vienlaikus ir arī klienta piekrišana līguma izpildes uzsākšanai.
Šeit Tu vari izdrukāt un iepazīties ar atteikuma tiesību veidlapu.
"Mobilais maksājums" pakalpojumu sniedzēji
Pakalpojuma numurs/ kodsPreces/ PakalpojumiIzmaksasPartneris / Piegādātājs
1859
Stāvvietu apmaksa
Maksa par darījuma apkalpošanu € 0.25.SIA "CityCredit"
Reģ. Nr. 40003654405

tel.1859
info@mobilly.lv
www.mobilly.lv
1859
Jūrmalas caurlaides
  • Jūrmalas vienreizējā iebraukšanas nodeva
    € 2.00;
  • Mobilly atbildes īsziņas cena € 0.07;
  • Maksa par darījuma apkalpošanu  € 0.25.
SIA "CityCredit"
Reģ. Nr. 40003654405

tel.1859
info@mobilly.lv
www.mobilly.lv
1663
Ceļojumu apdrošināšana
 € 2.06 par dienu.
SIA „Moba 1”
(apdrošināšanas pakalpojumu aģents)
Reģ. Nr. 40103655360

tel. 29245684
info@mobassurance.com
www.mobassurance.com





Kas ir mobilā satura pakalpojumi?
Mobilā satura pakalpojumus nodrošina dažādi satura sniedzēji, un šos pakalpojumus var iegādāties ar īsziņas vai zvana palīdzību, kā arī piesakoties internetā. Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai Tev kā lietotājam tiktu sniegta pilnīga un skaidra informācija par pakalpojumu, piemēram, pakalpojuma apraksts un maksa, pieteikšanās un atteikšanās kārtība, kontaktinformācija.


Lai aizsargātu Tavas intereses, Latvijas mobilo sakaru operatori ir izstrādājuši mobilā satura pakalpojumu kodeksu – tas paredz, ka satura nodrošinātājiem ir pienākums ievērot vienotus mobilā satura pakalpojumu sniegšanas principus.

Iepazīsties ar Mobilā satura pakalpojumu kodeksu.

 

Vairāk par Mobilā satura pakalpojumiem un to maksu uzzini šeit.
Mobilā satura piegādātāji

Pakalpojuma numurs (kods) Pakalpojumu sniedzēja nosaukums Kontaktinformācija Mājas lapa
29301320 ABLV Bank AS info@ablv.com
67775222
www.ablv.com
29301329 Baltic container terminal SIA info@bct.lv
67076200
www.bct.lv
29301309 Baltic International Bank AS info@bib.eu
67000444
www.bib.eu
1663 BTA Insurance Company SE +371 26112222 www.bta.lv
29300300 Citadele banka AS info@citadele.lv
67010000
www.citadele.lv
1859 Citycredit SIA info@mobilly.lv
80001859
www.mobilly.lv
144
1819
1881
1892
29308928
29301330
Esteria SIA sms@esteria.lv
67887002
www.esteria.lv
29301306 Future Medicine Group SIA info@mrb.lv
67281878
www.medrecordbank.com
1851 Internet SIA support@internet.lv
67333317
www.ss.lv
www.internet.lv
120
1800
29301400
29308930
L9T SIA support@text2reach.com
67876349
67162162 (www.draugiem.lv)
www.text2reach.com
www.draugiem.lv
157
159
177
1188
8585
29300000
Lattelecom BPO SIA sms@lattelecom.lv
67049994
www.lattelecombpo.lv
www.1188.lv
8800
29308888
Latvenergo AS 80200400 www.latvenergo.lv
1863
1885
29301323
29308905
Link Mobility SIA support@linkmobile.lv
67226177
www.linkmobility.com
29301332 Messente Communications OÜ support@messente.com
20227666
https://messente.com
1897
29308919
MobiGW OÜ support.LV@TXThelper.com
67151240
http://TXThelper.com
1827
29308918
Mobīlie pakalpojumi SIA info@mpakalpojumi.lv
20227666
www.mpakalpojumi.lv
1803 Netsize internet payment exchange AB helpdeskLV@netsize.com
67090036
www.netsize.com
1824
1868
8889
Netsmart International LTD help@laikamobile.com
67881528
www.laikamobile.com(www.netsmart.com.cy)
8878 Nowa OÜ info@nowa.ee
25992539
www.nowa.ee
82215 PrivatBank AS info@privatbank.lv
80001515
www.privatbank.lv
29301324 RD AB SIA info@octas.lv
26666886
www.octas.lv
1838
29302302
29300137
29301111
Sales.lv SIA support@sales.lv
67274479
www.sales.lv
8777 SEB banka AS info@seb.lv
8777
www.seb.lv
1896
8385
SMS Online SIA to.lv@sms-online.com
67625422
www.sms-online.com
29310101 Swedbank AS info@swedbank.lv
67444444
www.swedbank.lv
29308896
29300800
Teliko SIA info@teliko.lv
info@kurkur.lv
67620626, 26482924
www.teliko.com
www.kurkur.lv
82028 Traffic SIA riga@sia-traffic.com
20221036
1850
29308907
Verozona UAB info@vero.lt
28221655
www.veromobile.eu
29300136 Vertex LV SIA info@vertex.me
25992539
www.vertex.me
29308921 Vertex UAB support@lithit.net
25992539
www.vertex.me
Kas jāņem vērā, ja rēķinu vēlos saņemt pa pastu?
Ikvienam Amigo klientam ir iespēja saņemt ikmēneša rēķinu pa pastu tikai par 0,54 € mēnesī – šī maksa segs rēķina drukas un piegādes izdevumus. Ja vēlies, lai rēķina piegāde tiktu veikta bez maksas, izvēlies saņemt to ērtā un videi draudzīgā veidā – pa e-pastu!

Lai pieteiktos rēķina saņemšanai pa e-pastu, sūti īsziņu ar savu e-pasta adresi uz numuru 1632.

PIEMĒRS: janis.kalnins@inbox.lv uz 1632

Maksa par rēķinu piegādi pa pastu netiek piemērota šādām personām:

  • klientiem no 62 gadu vecuma;
  • klientiem, izdienas pensijas saņēmējiem, piesakoties Amigo klientu centrā, uzrādot izdienas pensijas saņēmēja apliecību;
  • personām ar invaliditāti, piesakoties Amigo klientu centrā, uzrādot invalīda apliecību;
  • pakalpojuma Pensionāriem un pakalpojuma Pensionāriem + abonentiem, kuri noslēguši līgumu līdz 31.05.2015.
Kā var nomainīt rēķina saņemšanas e-pasta adresi?
Lai nomainītu rēķina saņemšanas e-pasta adresi, sūti īsziņu ar savu jauno e-pasta adresi uz numuru 1632.
PIEMĒRS: janis.kalnins@inbox.lv
uz 1632


Klientu saziņa ar Amigo
Ja rodas kādi jautājumi vai neskaidrības, droši sazinies ar mums:
  • zvani uz Amigo diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 807 00000
  • raksti uz e-pastu: info@amigo.lv
  • dodies uz kādu no sev tuvākajiem Trodeks klientu centriem.

Lai labāk izprastu jautājumu būtību, rastu piemērotāko problēmu risinājumu un ievērotu Amigo drošības intereses, sarunas, kas veiktas, zvanot uz Amigo informatīvo tālruni, tiks ierakstītas un saglabātas. Šos ierakstus var izmantot sūdzību izskatīšanai -  tie uzskatāmi par pierādījumiem klienta un Amigo saziņai savstarpējo strīdu risināšanā.

Ja jautājumu neizdodas atrisināt sarunu ceļā, patērētājiem ir tiesības tālāk vērsties pie kāda no ārpustiesas strīdu risinātājiem, kas iekļauti Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā publicētajā sarakstā http://ptac.gov.lv/

 

Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!