Zvanu
centrs
2620 0000
 
Palīdzība
Dzintara dziesmas Zemcenu tarifs pensionāriem Dzintara dziesmas
 

Palīdzība


Kādi ir Interneta parametri?

Lai varētu sērfot internetā, telefonā jābūt uzstādītiem Amigo mobilā interneta parametriem. Vairumam telefonu Amigo mobilā interneta parametru uzstādīšana nav nepieciešama – tā notiek automātiski brīdī, kad telefonā ievieto Amigo SIM karti. Taču ir arī vecāki telefonu modeļi, kuriem parametru uzstādīšana nenotiek automātiski. Ja esi pieslēdzis Internets telefonā pakalpojumu, taču internets nestrādā, tad, visticamāk, ka parametru uzstādīšana nav notikusi automātiski.


Lai uzstādītu Amigo mobilā interneta parametrus savā telefonā, sūti īsziņu PG uz numuru 1688. Atbildes īsziņā saņemsi interneta parametrus. Saglabā tos un aktivizē, izslēdz un ieslēdz tālruni, un lieto internetu! Ja atbildes īsziņā saņem informāciju, ka tālrunis nenodrošina parametru saņemšanu īsziņas formā, tad sameklē tālruņa lietošanas instrukciju un patstāvīgi tālrunī ievadi zemāk tabulā redzamos Amigo mobilā interneta parametrus. 


Amigo mobilā interneta parametri

Interneta pieejas punkts (APN)internet.lmt.lv
Lietotāja vārds (Username)/tukšs/
Parole (Password)/tukšs/
Kādi ir MMS parametri?

Ja mobilais tālrunis nenodrošina parametru saņemšanu īsziņas veidā, tad parametru konfigurācija Tev jāveic patstāvīgi - pie ziņu uzstādījumiem.

Amigo MMS parametri:

MMSC URL http://mmsc.lmt.lv/mmsc
IP adrese (WAP Gateway)212.093.097.201
GPRS datu pārraides piekļuves punkts (APN)mms.lmt.lv
Datu nesējs GPRS

Ievēro!

MMS parametri atšķirībā no GPRS parametriem nav jāsaglabā pie interneta (WAP pārlūka iestatījumiem), bet gan pie ziņojumu (multivides ziņojumu) iestatījumiem.















Bezmaksas informatīvais tālrunis 1633

Zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 1633, Tu vari noskaidrot avansa atlikumu un termiņus, papildināt avansu un nomainīt bezmaksas informatīvā tālruņa 1633 atskaņošanas valodu.


Noskaidro atlikumu

Tu vari noskaidrot Amigo kartes avansa atlikumu un kartes termiņus, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 1633. Lai noklausītos automātiskā atbildētāja paziņojumu par kartes termiņiem, nospied taustiņu 1.
Ja vēlies informāciju par kartes avansa atlikumu un termiņiem saņemt īsziņā, nosūti SMS ar i uz 1633.


Papildini

Lai papildinātu Amigo kartes avansu, zvani uz bezmaksas informatīvo tālruni 1633, spied taustiņu 2 un noklausies automātiskā atbildētāja norādījumus.


Nomaini valodu

Lai izvēlētos valodu 1633 automātiskajiem balss paziņojumiem, piezvani uz bezmaksas informatīvo tālruni 1633 un uzmanīgi noklausies automātiskā atbildētāja norādījumus - nospied taustiņu 3 un izvēlies vēlamo valodu turpmākajiem automātiskā atbildētāja paziņojumiem:
  • 1 taustiņš - ja vēlies latviešu valodu;
  • 2 taustiņš - ja vēlies krievu valodu;
  • 3 taustiņš - ja vēlies angļu valodu.

Ielāgo! 

Ja Tavai Amigo kartei beidzies lietošanas termiņš, Tu vari to atjaunot 3 mēnešu laikā, piezvanot uz Amigo informatīvo tālruni 26200000 un nosaucot Amigo numuru un oriģinālo PIN 1 kodu.











Kas ir PIN kods?
Tavu Amigo karti no „nelabvēļiem" pasargās PIN 1 koda lietošana. Atceries savu PIN 1 kodu un neizpaud to citiem! 
PIN 1 kods ir norādīts uz plastikāta kartes, kurā iestiprināta Amigo SIM karte, un tas ir jāievada, pirmo reizi ievietojot Amigo karti tālrunī, kā arī turpmāk, kad ieslēgsi tālruni.

PIN 1 koda maiņa
Ja vēlies nomainīt savu PIN 1 kodu, izmanto šādu taustiņu kombināciju: 
 *  *  0  4  *  vecais PIN *  jaunais PIN *  atkārtot jauno PIN # 

Bloķēts PIN 1 kods
Ja PIN 1 kods 3 reizes tiek ievadīts nepareizi, SIM karte tiek bloķēta. Atbloķēt SIM karti var, ievadot 8 zīmju PUK kodu.
Ja PUK kods 10 reizes tiek ievadīts nepareizi, SIM karte tiek bloķēta neatgriezeniski.
Ievēro!
Saglabā plastikāta karti vai kodu lapiņu ar saviem oriģinālajiem PIN un PUK kodiem, jo tie Tev var noderēt dažādu pakalpojumu izmantošanai!
Kāds ir īsziņu centra numurs?
Ja Tev neizdodas nosūtīt īsziņas, pārbaudi vai mobilajā tālrunī pareizi saglabāts īsziņu centra numurs. Īsziņu centra numuram jābūt ievadītam pie īsziņu iestatījumiem šādi +37129202020.

Piemēram:

Nokia
Izvēlne – Īsziņas – Ziņu uzstādījumi – Ziņu centri
SonyEricssonSMS sūtīšana – Iestatījumi – Īsziņas – Servisa centrs
Siemens Izvēlne – Īsziņas – Ziņu iestatījumi – SMS profile – Mainīt iestatījumus – Pakalpojumu centrs
Samsung
Īsziņas – Iestatījumi – SMS – sūtīšanas iestatījumi – SMS servisa centrs
LG Izvēlne – Ziņojumi – Iestatījumi – Teksta ziņojumi – SMS centrs 



       
   
  
 
    

 













Kas ir īsziņa par nesaņemtu zvanu?

 

Kā darbojas īsziņa par nesaņemtu zvanu?

 

Brīdī, kad Tavs tālrunis ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas, balss paziņojums zvanītāju informē, ka Tev pašlaik nevar piezvanīt. Ja zvanītājs vēlas, lai Tev tiktu nosūtīta viņa apmaksāta īsziņa, viņam jāsagaida signāls pēc paziņojuma atskaņošanas.
Pēc tālruņa ieslēgšanas Tu saņemsi vienu vai vairākas īsziņas ar informāciju par katru nesaņemto zvanu:

  • datums, kurā tika veikts zvans;
  • zvanītāja numurs;
  •  zvana laiks.

Kā pieslēgt īsziņas par nesaņemtajiem zvaniem?

Lai aktivizētu pakalpojumu, sūti īsziņu ar atbilstošo komandu uz servisa kodu 1688:

  • LJ - paziņojums tiks atskaņots latviešu valodā;
  • KJ - paziņojums tiks atskaņots krievu valodā;
  • AJ - paziņojums tiks atskaņots angļu valodā.

Pēc īsziņas komandas (LJ, KJ, AJ) nosūtīšanas saņemsi apstiprinājuma īsziņu par to, ka pakalpojums pieslēgts. Turpmāk šis pakalpojums darbosies ikreiz, kad Tavs tālrunis būs izslēgts vai atradīsies ārpus uztveršanas zonas.

 

Kā atslēgt īsziņas par nesaņemtajiem zvaniem?

Lai atteiktos no pakalpojuma, sūti īsziņu komandu N uz servisa kodu 1688.

Ielāgo!
Gadījumā, ja Tavai Amigo kartei ir beidzies avansa derīguma vai lietošanas termiņš, īsziņas par nesaņemtajiem zvaniem netiks nosūtītas.
Ja vēlies saņemt īsziņas arī par zvaniem, kas pienākuši brīdī, kad Tavs tālrunis neatbild vai ir aizņemts, tad pēc pakalpojuma aktivizēšanas nepieciešams uzstādīt nosacījuma pāradresāciju.

Cik maksā īsziņas par nesaņemtajiem zvaniem?

Tev:

  • pakalpojuma aktivizēšana vai atslēgšana maksā standarta īsziņas cenu;
  • par īsziņām, ko saņemsi, Tev nebūs jāmaksā.

Zvanītājam:

  • būs jāmaksā par paziņojuma daļu pēc signāla atskaņošanas;
  • ja uz numuru, kas aktivizējis pakalpojumu, zvana Amigo kartes lietotājs un sagaida signālu, tiek ieturēta samaksa par signāla atskaņošanas laiku.

Par citu operatoru pieslēguma tarifiem, kas tiek aprēķināti, zvanot uz numuru, kuram aktivizēts pakalpojums, lūdzam interesēties pie attiecīgā operatora.



Kā var nosūtīt īsziņu uz e-pastu?
Lai nosūtītu īsziņu no sava telefona uz e-pastu,  raksti īsziņu, norādot: saņēmēja e-pasta adresi vai atbilstošu saīsinājumu un atdalošo simbolu # vai *; vēstules tēmu (nav obligāti); ziņas tekstu.

Piemēram: demo@amigo.lv # sveiciens # Sveiciens jubileja! Lai veseliba un lustiga dzivosana!

Īsziņu nosūti uz servisa kodu 29307303.
Ielāgo!
  • Uzrādot vairākas e-pasta adreses vai tām atbilstošos saīsinājumus, tās savstarpēji jāatdala ar komatu.
  • Ja Tavs mobilais tālrunis nenodrošina funkciju "saistītās īsziņas", vienas īsziņas maksimālais garums, ieskaitot e-pasta adresi un vēstules tematu (ja tas norādīts), ir 160 zīmes.
  • Ja Tavs mobilais tālrunis nodrošina funkciju  "saistītās īsziņas", Tu varēsi uz e-pastu nosūtīt garāku vēstules tekstu.

 



Kas ir īsziņa par rēķinu?
Īsziņa par rēķinu Amigo pēcapmaksas pieslēguma lietotājiem, sniedz informāciju par savām sarunām, rēķina stāvokli, pēdējiem zvanītajiem un saņemtajiem zvaniem u.c.

Īsziņu komandas
Lai saņemu Tev nepieciešamo informāciju, sūti īsziņu ar atbilstošo komandu uz servisa kodu 29319999.

Īsziņas komanda Atbildē ietvertā informācija
I
(informācija)
informācija par norunāto summu (Ls ar PVN):
  • sarunu vai īsziņu skaits;
  • pārraidītais un saņemtais GPRS datu pārraides apjoms;
  • summa par sarunām, īsziņām un MMS.
R
(rēķins)
informācija par pēdējo izrakstīto rēķinu un tā stāvokli:
  • pēdējā izrakstītā rēķina numurs;
  • rēķina summa;
  • kopējā summa apmaksai;
  • rēķina apmaksas datums.
RR
(regulārais rēķins)
informācija par katru jauno izrakstīto  ikmēneša rēķinu un tā stāvokli:
  • pēdējā izrakstītā rēķina numurs;
  • rēķina summa;
  • kopējā summa apmaksai;
  • rēķina apmaksas datums.
PZ
(pēdējie zvanītie)
pēdējās izejošās sarunas un/vai īsziņas par katru sarunu vai īsziņu:
  • tālruņa numurs vai īsziņu centra numurs +371 29202020;
  • sarunas veikšanas vai īsziņas nosūtīšanas datums un laiks;
  • sarunas ilgums;
  • maksa.
Viesabonēšanas gadījumā, saņemot zvanus, abonenta tālruņa numurs var tikt uzrādīts veikto zvanu sarakstā.
PS
(pēdējie saņemtie)
pēdējās ienākušās sarunas un/vai īsziņas par katru sarunu vai īsziņu:

  • tālruņa numurs vai īsziņu pakalpojuma kods;
  • sarunas veikšanas vai īsziņu saņemšanas datums un laiks;
  • sarunu ilgums.
Ja zvana brīdī numurs netiek uzrādīts, atbildes īsziņā tas būs "nezinams".
TM
(top maksas)
tālruņu numuru "Top4" pēc sarunu maksas. Katram "Top4" numuram tiek uzrādīts:
  • sarunu un/vai īsziņu skaits;
  • kopējais sarunu ilgums un summa.
Viesabonēšanas gadījumā, saņemot zvanus, abonenta tālruņa numurs var tikt uzrādīts veikto zvanu sarakstā.
TL
(top laiks)
tālruņa numuru "Top4" pēc sarunu ilguma. Katram "Top4" numuram tiek uzrādīts:
  • sarunu un/vai īsziņu skaits;
  • kopējais sarunu ilgums un summa.
Viesabonēšanas gadījumā, saņemot zvanus, abonenta tālruņa numurs var tikt uzrādīts veikto zvanu sarakstā.
 
Kādi ir godīgas lietošanas noteikumi?
ZetCOM pakalpojumu godīgas lietošanas noteikumi

ZetCOM  pakalpojumus var izmantot saskaņā ar ZetCOM Pakalpojumu līguma noteikumiem, ZetCOM pakalpojumu aprakstiem un lietošanas nosacījumiem, kā arī saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Ar ZetCOM Pakalpojumu līguma noteikumiem un pakalpojumu aprakstiem var iepazīties mājas lapā www.Amigo.lv.

ZetCOM aizsardzība pret krāpniekiem
Lai nodrošinātu augstu aizsardzības līmeni pret krāpšanu un pret  ZetCOM pakalpojumu vai numuru prettiesisku izmantošanu, ZetCOM sadarbības partneru tīklos ir ieviestas krāpniecības noteikšanas un novēršanas sistēmas. Noteiktos gadījumos tās ļauj identificēt klienta netipisku uzvedību, kas var liecināt par to, ka galiekārta (piem., tālrunis), pakalpojumi vai numuri tiek izmantoti neatbilstoši mērķim, nepareizi vai ļaunprātīgi, vai arī tiek aizskartas citu lietotāju, sadarbības partneru un ZetCOM intereses.
Piemēri.
•    ZetCOM numurs vai izsauktais numurs izmantots neatbilstoši paredzētajam lietošanas mērķim un Nacionālajā numerācijas plānā noteiktajam.
•    Zvani, ziņojumi (SMS, MMS, e-pasts u.c.) vai citi pakalpojumi izmantoti lietotājiem neraksturīgā veidā, ilgumā vai apjomā, pārsniedzot reāla lietotāja paredzamo noslodzes apjomu (4% no kopējā) elektronisko sakaru nozarē.
•    Zvani, ziņojumi vai citi pakalpojumi neraksturīgā apjomā izmantoti komunikācijā ar neregulētu operatoru, kam Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija nav noteikusi augšējo starpsavienojuma tarifa robežu.
•    Lietota galiekārta vai izsaukts numurs, kas iepriekš izmantoti negodīgai labuma gūšanai vai citā veidā neatbilstoši šiem noteikumiem.
•    Veikti vai saņemti gari, vienveidīgi, līdzīgi, atkārtoti vai citādi netipiski zvani vai ziņojumi.
•    Zvani veikti caur pieslēguma numuru, kuram nav reāla lietotāja vai kuru vienlaikus izmanto pats zvanītājs.
•    Zvani vai ziņojumi veikti, papildus piesaistot prettiesisku cita komersanta pakalpojumu.
•    Zvani vai ziņojumi veikti, izmantojot automātiskas ierīces.
•    Zvanu vai ziņojumu mērķis nav bijis sazināties ar izsauktā numura lietotāju.
•    Zvani vai ziņojumi izmantoti reklāmai, komerciālu paziņojumu sūtīšanai vai komercdarbībai.
•    Zvani vai ziņojumi izmantoti labuma gūšanai no ZetCOM vai citu operatoru citiem pakalpojumiem, nevis sazināšanās nolūkos.

Šajos gadījumos ar Tevi var sazināties ZetCOM darbinieks, lai pārliecinātos, vai numurs vai galiekārta tiek lietota labticīgi un ar īpašnieka piekrišanu. Taču var būt arī gadījumi, kad sistēma automātiski vai pēc informācijas saņemšanas no citiem operatoriem ierobežo vai pat pārtrauc pakalpojumu sniegšanu, lai novērstu pārmērīgu zaudējumu rašanās iespēju, nelabticīgu pakalpojumu vai numuru izmantošanu, kā arī nodrošinātu citu lietotāju interešu aizsardzību. Šādos gadījumos ZetCOM var neatmaksāt klienta samaksāto naudas summu, nepiešķirt paredzētos labumus, kā arī liegt iespēju nelabticīgi iegūtos labumus izmantot. Ja pārbaudes laikā tiek konstatēts, ka, izmantojot pakalpojumus vai numurus, ir pārkāpti normatīvie akti, ZetCOM ir pienākums sadarboties ar uzraudzības iestādēm un sniegt pieprasīto informāciju par personu, kas pieļāvusi pārkāpumus, kā arī pārkāpuma novēršanas, apturēšanas vai izmeklēšanas nolūkā īstenot uzraugošo iestāžu pieņemto lēmumu izpildi.


Neesi drošs, vai Tavas darbības ZetCOM tīklā netiks uzskatītas par netipiskām vai kā citādi neatbilstošām normatīvo aktu prasībām? 
Savlaicīgi sazinies ar ZetCOM, lai saņemtu atbildes uz visiem neskaidrajiem jautājumiem! 
Sazinies ar ZetCOM arī tad, ja ZetCOM pakalpojumu paredzēts izmantot no tā pamatmērķa atšķirīgā veidā.

Kas ir kredītlimits?

Kredītlimits ir Amigo noteikta sākotnējā naudas summa* par pakalpojumiem, kurus parasti var izmantot bez iepriekšējas samaksas. Izmantojot pakalpojumu apjomu, kas pārsniedz kredītlimitu, mēs varam papildus sazināties ar klientu un/vai lūgt iemaksāt avansu. Tomēr vairumā gadījumu tiek nodrošināta iespēja izmantot pilnu klientam nepieciešamo pakalpojumu apjomu bez papildu iemaksas.

Ievēro!
Kredītlimits nav paredzēts klientam savu izmaksu kontrolei, un kredītlimita apjoma sasniegšana neparedz automātisku pakalpojuma pārtraukšanu.

Informāciju par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem mēs saņemam novēloti. Aicinām patstāvīgi sekot līdzi saviem tēriņiem!

*Amigo noteiktais sākotnējais kredītlimits ir 49.80
Kas ir viesabonēšanas izvēles pakalpojumi?

Tā ir iespēja no 01.07.2014. Eiropas Ekonomikas zonas valstīs izvēlēties citu mobilo sakaru operatoru piedāvātos pakalpojumus.

  • Interneta pakalpojumu pārdevēja piedāvātās iespējas var izmantot to ārvalstu operatoru tīklos, kas piedāvā šādu iespēju, izvēloties konkrēto tīklu un sava telefona uzstādījumos nomainot interneta piekļuves punktu uz euinternet.
  • Alternatīvā viesabonēšanas pārdevēja pakalpojumi būs pieejami, tiklīdz kāds no ārvalstu operatoriem izrādīs interesi par šādu pakalpojumu sniegšanu Latvijas iedzīvotājiem un noslēgs atbilstošu sadarbības līgumu.

Amigo neatbild par šo pakalpojumu saturu, kvalitāti, tarifiem, norēķiniem un samaksas kārtību, līguma izpildi un zaudējumiem.

 


Kas ir atteikuma tiesības?
Amigo klientiem – fiziskām personām, kas iegādājas preces vai pakalpojumus nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko vai profesionālo darbību, normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos ir tiesības izmantot atteikuma tiesības, izņemot gadījumus, kad klients dod rīkojumu pieslēgt vai atslēgt kādu pakalpojumu atbilstoši Amigo pakalpojumu līguma noteikumiem. Šāds rīkojums pakalpojuma saņemšanai vienlaikus ir arī klienta piekrišana līguma izpildes uzsākšanai.
Šeit Tu vari izdrukāt un iepazīties ar atteikuma tiesību veidlapu.
"Mobilais maksājums" pakalpojumu sniedzēji
Pakalpojuma numurs/ kodsPreces/ PakalpojumiIzmaksasPartneris / Piegādātājs
1859
Stāvvietu apmaksa
Maksa par darījuma apkalpošanu € 0.25.SIA "CityCredit"
Reģ. Nr. 40003654405

tel.1859
info@mobilly.lv
www.mobilly.lv
1859
Jūrmalas caurlaides
  • Jūrmalas vienreizējā iebraukšanas nodeva
    € 2.00;
  • Mobilly atbildes īsziņas cena € 0.07;
  • Maksa par darījuma apkalpošanu  € 0.25.
SIA "CityCredit"
Reģ. Nr. 40003654405

tel.1859
info@mobilly.lv
www.mobilly.lv
1663
Ceļojumu apdrošināšana
 € 2.06 par dienu.
SIA „Moba 1”
(apdrošināšanas pakalpojumu aģents)
Reģ. Nr. 40103655360

tel. 29245684
info@mobassurance.com
www.mobassurance.com





Kas ir mobilā satura pakalpojumi?
Mobilā satura pakalpojumus nodrošina dažādi satura sniedzēji, un šos pakalpojumus var iegādāties ar īsziņas vai zvana palīdzību, kā arī piesakoties internetā. Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai Tev kā lietotājam tiktu sniegta pilnīga un skaidra informācija par pakalpojumu, piemēram, pakalpojuma apraksts un maksa, pieteikšanās un atteikšanās kārtība, kontaktinformācija.


Lai aizsargātu Tavas intereses, Latvijas mobilo sakaru operatori ir izstrādājuši mobilā satura pakalpojumu kodeksu – tas paredz, ka satura nodrošinātājiem ir pienākums ievērot vienotus mobilā satura pakalpojumu sniegšanas principus.

Iepazīsties ar Mobilā satura pakalpojumu kodeksu.

 

Vairāk par Mobilā satura pakalpojumiem un to maksu uzzini šeit.
Mobilā satura piegādātāji
Uzzini, kādu pakalpojumu esi izmantojis, sazinoties ar satura piegādātāju.

Pakalpojuma numurs (kods)Pakalpojumu sniedzēja nosaukumsKontaktinformācijaMājas lapa
29301320 ABLV Bank ASinfo@ablv.com
67775222
www.ablv.com
29301329Baltic container terminal SIAinfo@bct.lv
67076200
www.bct.lv
29301309Baltic International Bank ASinfo@bib.eu
67000444
www.bib.eu
1663BTA Insurance Company SE +371 26112222www.bta.lv
29300300Citadele banka ASinfo@citadele.lv
67010000
www.citadele.lv
1859Citycredit SIAinfo@mobilly.lv
80001859
www.mobilly.lv
29310105
29300012
CSDD VASinfo@csdd.gov.lv
67025777
www.csdd.lv
144
1819
1881
1892
29308928
29301330
Esteria SIAsms@esteria.lv
67887002
www.esteria.lv
29301306Future Medicine Group SIA info@mrb.lv
67281878
www.medrecordbank.com
29308934Gameloft SAsupport@gameloft.com (krievu, angļu val.)www.gameloft.com
1851Internet SIAsupport@internet.lv
67333317
www.ss.lv
www.internet.lv
120
1800
29301400
29308930
L9T SIAsupport@text2reach.com
67876349
67162162 (www.draugiem.lv)
www.text2reach.com
www.draugiem.lv
157
159
177
1188
8585
29300000
Lattelecom BPO SIAsms@lattelecom.lv
67049994
www.lattelecombpo.lv
www.1188.lv
8800
29308888
Latvenergo AS80200400www.latvenergo.lv
1863
1885
29301323
29308905
Link Mobility SIA support@linkmobile.lv
67226177
www.linkmobility.com
29310103Lursoft SIAinfo@lursoft.lv
67844300
www.lursoft.lv
1897
29308919
MobiGW OÜsupport.LV@TXThelper.com
67151240
http://TXThelper.com
1827
29308918
Mobīlie pakalpojumi SIAinfo@mpakalpojumi.lv
20227666
www.mpakalpojumi.lv
1803Netsize internet payment exchange ABlv.customerservice@ipx.com
67090036
Nokia OVI store pakalpojumi
67320603
www.netsize.com
1824
1868
8889
Netsmart International LTDhelp@laikamobile.com
67881528
www.laikamobile.com
82215PrivatBank ASinfo@privatbank.lv
80001515
www.privatbank.lv
29301324RD AB SIAinfo@octas.lv
26666886
www.octas.lv
1838
29302302
29300137
29301111
Sales.lv SIAsupport@sales.lv
67274479
www.sales.lv
8777SEB banka AS info@seb.lv
8777
www.seb.lv
1896
8385
SMS Online SIAto.lv@sms-online.com
67625422
www.sms-online.com
1833Somese Baltic SIAbirojs@somese.lv
67332062
www.somese.lv
29310101Swedbank ASinfo@swedbank.lv
67444444
www.swedbank.lv
29308896Teliko SIAinfo@teliko.lv
67620824
www.teliko.com
82028Traffic SIAriga@sia-traffic.com
20221036
1850
29308907
Verozona UABinfo@vero.lt
22300801
www.veromobile.eu
29300136Vertex LV SIAinfo@vertex.me
25992539
www.vertex.me
29308921Vertex UABsupport@lithit.net
25992539
www.vertex.me

Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!