Zvanu
centrs
807 00000
Pakalpojumi  

SENIORIEM


  • Neierobežoti zvani uz visiem tīkliem
  • 100 īsziņas Latvijā un uz ārzemēm
  • Dāvanā  īpaši senioriem piemērots telefons!
  • Izdevīgi zvani uz ārvalstīm, sākot no 0,13 €/min        
  • Ikmēneša bezmaksas 30 MB
  • Iespēja pieslēgt Izmaksu kontroli
  • Maksa 5,49 €/mēn

Tarifu plāns SENIORIEM ir īpašs piedāvājums, kas pieejams senioriem, slēdzot Amigo pēcapmaksas pakalpojumu līgumu Latvijas Pasta nodaļās un Amigo klientu centros.



pēcapmaksa
Pieslēgšana Latvijas Pasta nodaļās vai Amigo klientu centros
Darbības periods mēnesis
 
 

Doro1360
Īpaši senioriem piemērots telefons:
  • liels ekrāns un pogas;
  • viegli regulējams skaļrunis;
  • iebūvēta drošības poga;
  • ērta telefona uzlāde;
  • iebūvēts lukturītis;
  • FM radio.
 
 
 
  • Tarifu plānā iekļautās minūtes, īsziņas un 30 MB vari izmantot gan Latvijā, gan EEZ valstīs, zvanot uz Latviju un vietējiem numuriem.
  • Tarifus zvaniem ārpus EEZ valstīm skaties šeit.
  • Tarifu plāna SENIORIEM lietotājiem ir iespēja saņemt bezmaksas telefonu.
  • Tarifs ārzemēm iekļauts SENIORIEM mēneša maksā. Tarifs nav spēkā zvaniem uz satelīttīkliem un paaugstinātas maksas tīkliem.
  • Tarifu plāna SENIORIEM tarifus pēc iekļauto vienību iztērēšanas skaties šeit. 
  • Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām.


Dodoties noformēt tarifu plānu SENIORIEM:

  • senioriem, kuri ir vecāki par 62 gadiem, nav jāņem līdzi pensionāra apliecība;
  • personām, kuras jaunākas par 62 gadiem, jāuzrāda dokuments, kas apliecina pensijas saņēmāja statusu;
  • tiem, kas vēlas noformēt jaunu tarifu plāna SENIORIEM pieslēgumu saviem tuviniekiem, būs jānosauc numura faktiskā lietotāja apliecības numurs. Ja SENIORIEM lietotājs vēlas veikt izmaiņas pieslēgumā, uz klientu apkalpošanas centru jādodas personai uz kuras vārda reģistrēts pieslēguma numurs.

Ievēro!

Pārsniedzot tarifu plānā iekļautās 100 īsziņas, tarifs turpmākai lietošanai būs 0,0427 € par vienu īsziņu.

Ja gadīsies zvanīt ārpus iekļautajiem zvanu virzieniem, atskanēs balss paziņojums, izņemot par zvaniem uz ziedojumu un citiem numuriem, kas sākas ar 900 un 909.

Lai noskaidrotu atlikušās bezmaksas īsziņas, zvaniet uz Amigo bezmaksas informatīvo tālruni 807 00000.

Ja pensionāram nav iespējams pašam doties uz Latvijas Pastu vai Amigo klientu centru, lai saņemtu šo piedāvājumu, to viņa vietā var izdarīt kāds no ģimenes. Līdzi tikai jāpaņem derīgs savs personu apliecinošs dokuments un jābūt gatavam nosaukt pensionāra – faktiskā numura lietotāja – apliecības numuru.

Tarifu plāns ir pieejams arī personām  kuras ir jaunākas par 62 gadiem. Šādā gadījumā personai ir jāuzrāda dokuments, kas apliecina pensijas saņēmēja statusu. 

Pārnākot ar savu Amigo priekšapmaksas kartes numuru uz SENIORIEM, būs nepieciešams kartes oriģinālais PIN1 kods.

Kad pakalpojumā iekļautās 100 īsziņas tuvosies beigām, saņemsiet informatīvu īsziņu. Neiztērētās īsziņas uz nākamo mēnesi netiek pārceltas.

Viens klients var saņemt vienu bezmaksas telefonu pieslēdzot tarifu plānu SENIORIEM. 

Rūpējoties par labticīgu lietošanu, tarifu plānam tiek piemērots sarunu garuma ierobežojums – 60 minūtes. Pēc sarunas pārtraukšanas vari atkārtoti veikt zvanu.

Ja esat cita operatora klients un vēlaties saņemt tarifu plānu SENIORIEM, droši varat pārnākt pie Amigo ar savu esošo numuru. Latvijas Pasta nodaļā vai Amigo klientu centrā jāaizpilda pieteikums par numura saglabāšanas pakalpojumu un, kad numurs sāks darboties Amigo tīklā, vēlreiz jādodas uz pasta nodaļu vai Amigo klientu centru, lai saņemtu savu bezmaksas telefonu.

Amigo pakalpojumi, tostarp tarifu plāns SENIORIEM, pieejams Amigo klientu centros, visās Latvijas Pasta nodaļās, izņemot Snēpeles, Padures, Jaunauces, Sausnējas, Teicijas, Zīles, Lielauces, Apriķu un Daugavpils pārvietojamajā pasta nodaļā.


Kā rīkoties ja telefons nedarbojas?
Ja telefons nedarbojas, jādodas uz Amigo klientu centru Rīgā, tirdzniecības centrā Origo, vai Jelgavā, Katoļu ielā 1A, vai kādu no TSC servisa pieņemšanas punktiem.


Svarīgi zināt!
Ikvienam Amigo klientam ir saistoši Amigo pakalpojumu godīgas lietošanas principi.
Ikvienam Amigo klientam ir iespēja izmantot Mobilā satura pakalpojumus un Mobilā maksājuma priekšrocības.
Pirms Amigo pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar Amigo sniegto personas datu apstrādes informāciju. Amigo kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. Amigo sniegto pakalpojumu ietvaros personas datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Tarifu plāna SENIORIEM ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, vārds, uzvārds, pieslēguma numurs u.c., tāpat personām, kas jaunākas par 62 gadiem, ir pienākums uzrādīt dokumentu, kas apstiprina pensijas saņēmēja statusu. Dati par uzrādīto dokumentu netiek apstrādāti. Tāpat tarifu plāna SENIORIEM ietvaros var tikt apstrādāti noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais Amigo pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem Amigo klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par Amigo īstenoto personas datu aizsardzību un personu tiesībām datu apstrādes jomā pieejama Amigo privātuma politikā.







Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!